Топ-5 вживаних дизельних кросоверів, які краще обходити стороною

Топ-5 вживаних дизельних кросоверів, які краще обходити стороною, бо витягують всі гроші на ремонт

Дизельні кросовери користуються популярністю завдяки економічності та потужності. Проте не всі моделі однаково вдалі. Деякі вживані дизельні авто перетворюються на справжню «дійну корову» — регулярно ламаються, потребують дорогого обслуговування та складних ремонтів. Щоб не витратити всі заощадження на сервіс, варто знати, які моделі краще оминати стороною.

Ми підготували топ-5 дизельних кросоверів, які автомеханіки та експерти не радять купувати з пробігом — особливо, якщо бюджет обмежений.

1. BMW X5 E70 (3.0d)

Основні проблеми:

  • Складна та дорога пневмопідвіска.
  • Часті несправності турбіни та EGR.
  • Вразлива паливна система.

Що кажуть майстри:

На думку фахівців із сервісу AutoProfi, після 150–200 тис. км обслуговування цієї моделі може обійтися в тисячі доларів щорічно. Особливо болісні для бюджету заміна ТНВД і розподільчого ланцюга.

2. Volkswagen Touareg (3.0 TDI)

Основні проблеми:

  • Високий ризик перегріву мотора.
  • Текти масла через прокладки.
  • Адаптивна підвіска — дорога у ремонті.

Думка експертів:

Автомайстри з Німеччини, як-от портал AutoBild, зазначають, що дизельний Touareg на вторинному ринку часто має “тіньову історію” — скручений пробіг і приховані дефекти, які з’являються одразу після покупки.

3. Nissan X-Trail T31 (2.0 dCi)

Основні проблеми:

  • Двигун розроблений у співпраці з Renault — схильний до перегріву.
  • Висока вартість ремонту паливної системи.
  • Проблеми з сажовим фільтром і клапаном EGR.

Власники попереджають:

На форумах часто скаржаться, що після 120–150 тис. км дизельний X-Trail починає «з’їдати» гроші на ремонт один за одним. Навіть банальне ТО може стати несподівано дорогим.

4. Peugeot 5008 (2.0 HDi)

Основні проблеми:

  • Складна електроніка.
  • Часті збої в роботі турбіни.
  • Дорогий ремонт коробки передач.

Коментар від експертів:

Фахівці з WhatCar? наголошують, що вживаний дизельний Peugeot 5008 рідко проходить без ремонту понад 200 тис. км. Крім того, знайти якісні запчастини не завжди просто.

5. Jeep Grand Cherokee WK (3.0 CRD)

Основні проблеми:

  • Старі дизельні мотори Mercedes дуже примхливі до пального.
  • Часті витоки масла та проблеми з головкою блоку.
  • Висока вартість запчастин.

Майстерні підтверджують:

Grand Cherokee дизельного покоління WK після 150 тис. км вимагає дуже обережного підходу. Як кажуть у СТО, «може з’їсти ваш бюджет за кілька поїздок».

Перш ніж купити вживаний дизельний кросовер, ретельно перевіряйте технічний стан, пробіг і сервісну історію. Навіть моделі від відомих брендів можуть виявитися фінансовою ямою. Якщо не хочете проводити вільний час на СТО, краще віддати перевагу надійним перевіреним авто, а не «красивим, але примхливим» кросоверам.

Посмотрите объявления о продаже б/у авто в Украине, кредит на авто, рассрочка и другие выгодные предложения: