Skoda представила оновлений кросовер Enyaq

Чеська марка Skoda презентувала оновлений електричний кросовер Enyaq, запас ходу якого збільшений майже до 600 км.

Рестайлінг Skoda Enyaq відбувся за передбаченим рецептом й кросовер отримав дизайн від нещодавно представленого Elroq. Наразі Skoda опублікувала фотографії та технічні дані. Електричний кросовер матиме максимальний запас ходу майже 600 км.
Рестайлінг Skoda Enyaq

Дизайн оновленого Skoda Enyaq

Skoda Enyaq 2025 року
Спереду новий Skoda Enyaq майже схожий на Elroq. Однією з найважливіших змін є те, що Skoda тепер обходиться без решітки. Замість нього є чорна діафрагма («Tech-Deck Face»). Як й на Elroq, напис Skoda замінює логотип бренду.
Нова передня частина та аеродинамічно оптимізовані диски (від 19 до 21 дюйма) покращують аеродинаміку. Звичайний Enyaq тепер досягає коефіцієнта аеродинамічного опору 0,245, а купе – 0,225.

Враховуючи, що це лише рестайлінг, габарити майже не змінились, а саме довжина збільшилась до 4,66 метра. Об’єм багажника, так само, становить від 585 до 1710 літрів для звичайного Enyaq та від 570 до 1610 літрів для Enyaq Coupé.

Ззаду є лише незначні зміни. Як і раніше, буде версія Sportline зі збільшеними колесами (20 або 21 дюйм), заниженням на 15 мм і різними чорними вставками. Моделі RS будуть ще більш спортивними, але з’являться на ринку пізніше цього року.

Інтер’єр 

Skoda Enyaq 2025 року

Салон також лише трохи змінений. Він залишився з невеликим 5-дюймовим дисплеєм приладів і 13-дюймовим сенсорним екраном, а також опціональним проекційним дисплеєм із функцією доповненої реальності. 

Більш того, тепер існує шість різних «Вибраних дизайнів» для інтер’єру. 

Skoda Enyaq 2025 року

Стандартне обладнання було розширено: доступ без ключа, обігрів сидінь і керма, тризонний автоматичний клімат-контроль, система попередження про сліпі зони та виїзд (Side Assist), прогнозуючий адаптивний круїз-контроль (ACC) і асистент руху в пробках. Крім того, тепер можливе дистанційне паркування та збереження індивідуальних маневрів паркування. Як і раніше, опціонально доступне кермове управління зі змінним передавальним числом (прогресивне кермове управління) і адаптивні амортизатори (DCC). 

Під капотом 

Skoda Enyaq 2025 року

Версія 60 повертається зі старим мотором на 150 кВт (APP310), який нещодавно більше не пропонувалася. Також існують добре відомі версії 85 і 85x, обидві з яких ззаду мають новий двигун на 210 кВт (APP550).  

Повнопривідний 85x включає асинхронний агрегат на 80 кВт від Magna, але потужність системи обмежена 210 кВт. Варіанти RS будуть представлені до кінця року. 

Enyaq 60 Enyaq 85 Enyaq 85x
Привід Задній, 150 кВт Задній, 210 кВт Повний, 210 кВт
0-100 км/год / макс 8,1 с / 160 км/год 6,7 с / 180 км/год 6,7 с/ 180 км/год
Витрати (WLTP) 15,5-16,7 кВт/год 14,9-16,0 кВт/год 15,7-16,8 кВт/год
Ємність акумулятора 59 кВт/год 77 кВт/год 77 кВт/год
Запас ходу (WLTP) 437 км 586 км 549 км
Максимальна потужність зарядки постійним струмом 165 кВт 135 кВт 175 кВт
Час зарядки постійним струмом (10-80%) 24 хв 28 хв 28 хв
Ціна 44 400 євро н/д н/д

Дорестайлінгову версію більше не можна конфігурувати з грудня, а нову можна буде замовити із завтрашнього дня (9 січня). Ціни починаються від 44 400 євро за Enyaq 60; про ціни на інші версії можна буде дізнатись завтра. До грудня Enyaq 85 був доступний від 48 900 євро, а 85X від 51 150 євро.

Посмотрите объявления о продаже б/у авто в Украине, кредит на авто, рассрочка и другие выгодные предложения: